Kli i kroppen

Åh nu kliar det i hela kroppen... Japp, det är en sådan dag gott folk! Och när det blir såhär är det som om min kreativa ådra vill komma fram men på något sätt hindras av sig själv. Ett krokben.

Helgen har varit grym! Jag och min kollega åkte till Örebro för att träffa The Fooo-fansen och dela ut lite NOBE vid en tävling. Väldigt roligt, spännande och intensivt. Tjejerna köade innan konserten och en del hade varit där sedan kvällen innan. Imponerade fan-nivå helt klart!

Sååå... Efter att ha träffat lite folk bakom produktionen så sitter jag nu är med kli i kroppen. Jag vill verkligen jobba med människor, vara där det händer och gärna bakom där det händer. Spindeln i nätet, kvinnan bakom showen. Det vore så roligt, men jag är inte där idag... Och nu sitter jag här med krokben på mig själv, jag har det på tungan men det vill inte komma fram. Därav kliet.

Så nu vet vi läget, och nu fortsätter jakten på planen. Hur tar jag mig från tunghäfta till produktion? Ja, vi får väl se!
Min vardag | The Fooo, event, kli i kroppen, konsert, produktion, resultat | |
Upp