Vårväder (not...)

Ahmen hörrni.... nu har vi ställt om klockan (utan större konstigheter, tack och lov) och den här veckan har vi ju påsk vilket betyder att våren är här. Så what´s up med the väder?? Igår var det så mörkt och regnigt att man höll på att bli tokig. Jag hade världens huvudvärk som även kommer sig smygande idag eftersom det här vädret inte verkar ha någon tanke på att ändra sig... Så vad ska vi göra för att ändra och vända på humöret?
 
Jag har ätit en god frukost och lyxade till det med tomat på smörgåsen (!), kröp ner under filten och tittade på en film, har druckit lite kaffe och nu är det snart dags för lunch. Det har hittills varit en superdag på hemmafronten och senare i eftermiddag ska jag åka in till stan för att gå på middag/fika/möte/inspirationskväll (gör det något att jag inte vet vad som ska hända? hehe...) vilket gör att dagen kommer fortsätta på topp!
 
Imorgon ska jag till skolan för ett seminarium och på onsdag ska några klassisar och jag gå igenom alla föreläsningar som vi har haft hittills. Den stress jag hade innan förra tentan vill jag inte känna igen så nu ska vi ta lite i taget innan vi tar "påsklov" och kan slappna av ordentligt. Sköööönt!
 
Nä, vad säger ni? Nu är det kanske dags för lite lunch!
Min vardag | | Kommentera |
Upp