Dagen började tidigt med ett besök hos min vän och hennes dotter. Vi stannade i lekparker och åkte rutschkana innnan vi gick vidare för lite lunch. Precis som det ska vara i mellandagarna!
 
Och för att fortsätta en typisk mellandag så ligger jag nu på sofflocket och tittar på tv. Världens värsta mensvärkskramp blir förhoppningsvis sövd av En Prins i New York. Annars får jag ta till starkare medel - värktabletter!!
 
Nej men snart ska jag lyfta på rumpan för att åka mot flygplatsen och hämta killen som tog en weekend i värmen såhär innan nyår. Trevligt att man fick följa med... (skämtåsido så valde jag att stanna hemma då värmen hör hemma på sommaren och jag har haft andra planer). Deras plan är lite försenat men snart är det dags att åka så jag hoppas att VVMVK - även kallad världens värsta mensvärkskramp - går över snart för det är inte kul att köra bil med den smärtan...
 
Så, vad har ni gjort idag då?
Min vardag | | Kommentera |
Upp