3 januari

Ligger i sängen där jag legat i evigheter. Ska nog inte berätta exakt hur länge då alla lär få dåndimpen... Ha, det där ordet säger jag ibland men har aldrig skrivit det förut - det kändes sumt!
Tror kanske att mitt sängliggande har gett skada på min sömn. Jag har haft svårt att sova de senaste nätterna och det kan nog vara för att jag även tillbringar mina vakna timmar här och på så sätt rubbar det "heliga och lugna" med själva sängen i sovandets syfte? Hur som helst är det skönt så jag tänkte ligga kvar!
Har varit lite duktig idag och skrivit på uppsatsen som ska in efter lovet. Lite kul men svårt att få till det så det blir bra. Får fortsätta klura vidare imorgon.
Imorgon ska jag förresten med mamma och mormor till stan och fika, ska bli mysigt!
Min vardag | | Kommentera |
Upp