Dags att krya ner i sängen, men först måste jag uppdatera er lite!
Idag har varit en bra dag, både på jobbet och hemma. Allt flöt på under dagen och jag är nöjd med det jag gjort. Sen kommer vi till det v i k t i g a ! Jag hade ett litet möte som ledde till att jag nu bestämt mig för att flytta - iiihhh! 
 
Det har varit på g ett tag men efter mötet idag känns allt mer rätt och i helgen ska jag åka iväg för att planera lite mer! Men himlar vad saker man ska skaffa sig... Satt nu och tänkte igenom vad man behöver i badrummet och vardagsrummet mm. Jag gick igenom ett rum i taget och köket är ju helt sjuuuukt mycket pinaler!! Stekspade, smörkniv, vitlökspress och skärbräda... Visst, en del kan man klara av genom att använda sig av andra saker innan man hunnit inhandla det rätta verktyget men asså... osthyvel, hur klarar man av att hyvla lite ost utan själva hyveln? Jag menar, en enkel kniv kan agera smörkniv för ett tag utan problem men kom igen osten - Ylva dig utan osthyvel om du kan!?
 
Så nu är det en del att tänka på, planera och fixa men det ska bli så roligt!
Min vardag | |
Upp