Jan. 22, 2014

Det har hänt mycket sen sist, hej och hå... Många känslor i kroppen och det är inte alltid lätt att veta vad man ska göra av allt. Ibland vet jag inte ens vad jag ska göra med mig själv.

Då gäller det att leta efter sig själv och ta tag i det som är jobbigt. Men jag försöker också tillåta mig själv att ha sådana stunder, det måste få vara jobbigt ibland...

Jag har trots alla känslor, eller kanske på grund av dem, försökt hålla igång på annat håll. Jobbat, tränat och träffat kompisar för att inte bara umgås med mig själv. Planer för vår och sommar är också på gång, vilket känns väldigt bra och då är känslorna på topp!

Detta står förhoppningsvis på agendan framöver:
- En vinterresa med fokus på just snö och vintermiljö (till skilland från alla som reser till solen på vintern) är planerad och snaaaart bokad!
- En resa med vänner till en stan för shopping och kanske lite vårväder
- En resa lite längre bort finns också i tankarna. Men ekonomin räcker ju inte till allt på samma gång så än så länge är det bara en dröm

Sen ska jag flytta om någon vecka så det gäller väl att snabbt som attan bli en hejare på reapriserna på närmaste matbutik. Prenumerera på "veckans klipp" kanske kan vara något? Eller är man riktigt gammal då?!

Från det ena till det andra, men så kan det vara ibland. Nu har vi i alla fall gått igenom det som kändes viktigt just i denna stund!
Min vardag | |
Upp