Vinterkänslor

Äntligen lite snö i detta avlånga land! Fy faskien vad skönt måste jag säga! Jag vet att många längtar efter våren men det är bara januari och januari ÄR en vintermånad.  Trots att fåglarna kvittrar på morgonen och trots att körsbärsträden blommar i Kungsan. Det är fortfarande vinter och på vintern ska det vara snö punkt slut.
 
Så med detta sagt kan jag berätta vad som står på dagens agenda. Sitter på tunnelbanan på väg till stan för att byta en tröja och kolla i butiker innan det är dags att möta upp en vän. Vi ska prata om allt möjligt över en fika hoppas jag,  ser nämligen fram emot att få sitta med en varm kopp och titta ut på snön! Kan man få julkänslor i januari? Jag tror att det är precis vad som händer... Får försöka omvända dessa känslor till vanliga vinterkänslor och försöka njuta så mycket som möjligt.
 
Hur som helst så ska det bli väldigt trevligt att träffa min kompis över en fika!
Min vardag | |
Upp