Äntligen sommar!

Nu ligger jag här på perrongen, där jag har tagit upp en hel bänk för mig själv. Helt okej alltså! Solen skiner och himlen är blå så med Ed Sheerans nya album i lurarna har jag det ganska bra i väntan på mina vänner. De kommer med tåget om en stund och sen ska vi mysa resten av dagen. Jag kanske måste berätta att mitt huvud just nu vilar på frukten jag köpte tidigare och det är nog inte dagens bästa idé. Kom precis på att bananen nog inte klarae min huvudvikt lika bra som apelsinerna... En idé som däremot kan klassas som dagens bästa är den som ledde till ett Piggelinköp för en stund sedan! Åhh så gott och åhh så mycket sommar det var!

Sommarprat i P1, lite sol på verandan, häng med vänner x2, en Piggelin och grym musik gör att denna dag är en av de bättre den här veckan. Det behövdes verkligen så nu ska jag blunda och bara njuta en stund innan tåget kommer.
Min vardag | |
Upp