En packarfredag

Hallå där (tänkte först skriva god morgon men då avslöjar jag mig helt hehe...)!
 
Idag är dagen som jag packar det sista inför Sälenresan eftersom jag hatar att vänta till sista stund (jag behöver en dags utrymme att komma på ifall jag har glömt något). Det mesta är redan nedpackat så nu handlar det egentligen bara om allt som tvättades igår, lite basvaror till köket och att kolla så att pjäxorna passar i skidorna.
 
Bild: Skistar

Jag pratade med tjejerna igår och vi kom på många saker som vi vill göra utöver skidåkningen när vi är där. Det kommer självklart bli mysiga restaurangbesök, fika i backen, våfflor, varm choklad och afterski men vi är även sugna på hundspann och kommer också besöka Experium som tydligen ska vara ett häftigt äventyrsbad? Juste, nu måste jag komma ihåg att packa ner bikinin också... Det är lätt att glömma den när man planerar en skidresa då badkläder inte är det första man tänker på. Jag får helt enkelt skriva upp det på min packlista så jag inte glömmer!
 
Hur gör du när du ska åka iväg, skriver du en packlista eller har du allt i huvudet? Packar du sista minuten innan avfärd eller är du klar en vecka innan?
 
Jag ska också knåpa ihop en Power Point-presentation som ska vara klar innan jag åker, men det hinner jag med innan det är dags för middag och fredagsmys. Åhh, jag måste få till en rackarns bra roadtriplista på Spotify så det är nog bäst att sätta fart!
Sälen 2015 | Experium, Spotify, fjällen, roadtrip, sälen | |
Upp