januari

Nämen hörrni, nu har vi nått 2015 och ännu ett år har flugit förbi... Så vad har hänt sedan sist?
 
Jag har haft ett härligt år med massor av jobb och det här är faktiskt första gången som jag har haft samma jobb under hela året. Jag har varit säljare på ett företag som säljer drycker och det har hänt mycket på kort tid vilket har varit väldigt spännande att få vara en del av. Kan säga att det var med blandade känslor som jag lämnade kontoret innan jul och jag kommer sakna både företaget och kollegorna väldigt mycket... Meeeeen jag kommer nog hänga där lite under våren då jag har signat upp mig på lite extrajobb vid sidan av plugget.
 
Plugget ja, det är något som är helt nytt för mig. Jag har inte pluggat sedan gymnasiet och det var några år sedan och jag har framförallt inte pluggat på universitet tidigare, så det ska bli väldigt roligt! Jag ska läsa en kurs i psykologi vilket jag är extremt sugen på och faktiskt längtar till nu när jag har läst vad kursen innehåller mer i detalj.
 
Men eftersom kursen inte börjar förrän 19 januari så har jag fortfarande jullov så här vankas det godsaker, sömn, promenader och lite halv planering av vad som ska hända innan jag sätter mig i skolbänken. Men mer om det en annan gång, just nu ville jag bara säga hej lite snabbt!
 
 
Min vardag | jullov, universitet | |
Upp